- Forside
- Jobbe hos oss
- Møt våre ansatte
Jobbe hos oss
Kategorier
Møt våre ansatte
Vi er 450 kolleger som hver dag jobber hardt for å være kundens beste valg. Bli kjent med noen av oss her.
Ordrebehandler | Larvik
Bjørg Møgster | Ansatt siden 2008
Jeg jobber som kundebehandler og er en av dem våre kunder møter når de kontakter Kunde/ordresenteret. Mine viktigste oppgaver er ordrebehandling og ordreoppfølging, tilbud og support til kunder. Både de som kommer på telefon, via EDI og på mail.
Kundesenteret har også ansvar for ordreoppfølging, kalkulasjon av tilbud og support til våre kunder.
Hva er bra med å jobbe i Bergene Holm AS?
I Bergene Holm og på Kundesenteret er det et veldig godt arbeidsmiljø og jeg har dyktige og flotte arbeidskollegaer. Jeg trives godt med jobben min, som gir meg både utfordringer og en hektisk hverdag.
Hva betyr selskapets verdier for deg?
For min del så betyr det mye å ta ansvar for min egen jobb, tørre og utfordre meg selv og ikke minst gjøre hverandre gode kollegialt.
Fabrikksjef | Haslestad
Glenn Andre Jensen | Ansatt siden 2016
Jeg begynte i Bergene Holm AS i 2016 som Teknisk sjef på avdeling Haslestad. Som Teknisk sjef ledet jeg teamet som jobber med vedlikehold, samt strategisk og operasjonell vedlikeholdsplanlegging.
I 2018 overtok jeg totalansvaret for avdelingen da tidligere fabrikksjef gikk over i ny stilling.
Hva er bra med å jobbe i Bergene Holm AS?
Bergene Holm er et jordnært selskap med gode verdier og som har en fremoverlent holdning. Samtidig blir økonomien forvaltet på en måte som gjør det til en trygg arbeidsplass.
Hva betyr selskapets verdier for deg?
Dette er kjerneverdier som inspirerer meg til å yte det lille ekstra. Jeg inkluderer medarbeiderne mine i avgjørelser samtidig som jeg tar ansvar. De inspirerer meg til å tenke forbedring i alle situasjoner og samtidig åpner opp for at jeg kan ta initiativ til gjennomføring.
Produktsjef | Eksteriør
Lars Gulbrandsen | Ansatt siden 1997
Som Produktsjef | Eksteriør er jeg bindeleddet mellom salg og produksjon når det gjelder produktspørsmål. Det er også min rolle å være en støttespiller for salgssjefer og kundebehandlere og andre i selskapet i spørsmål knyttet til priser og produkt.
Jeg bistår i reklamasjonssaker og holder mye kurs og presentasjoner om bruk av våre produkter, både hos våre kunder og mot proffen. Forbrukerne treffer jeg på messer og minimesser i byggevarehandelen.
Hva er bra med å jobbe i Bergene Holm AS?
Det beste med denne jobben er å arbeide sammen med gode og dyktige kollegaer som holder meg skjerpet hver dag. Jeg får også "dyrket" det som interesserer meg i jobben; tre, kvaliteter og behandling.
Hva betyr selskapets verdier for deg?
Verdiene - være modig, ta ansvar og jobbe sammen - synes jeg er viktige i form av at de gir inspirasjon til gode holdninger.
Innkjøpssjef | Hovedkontoret
Merete Haugestøyl Vinje | Ansatt siden 2011
Min viktigste arbeidsoppgave er å sørge for at vi får mest igjen for hver krone vi bruker på eksterne varer og tjenester. Dette innebefatter valg av leverandør, forhandlinger, avtaleinngåelser og oppfølging av leverandører. Dialog og møter med interne brukere er også sentralt.
Hva er bra med å jobbe i Bergene Holm AS?
Jeg er stolt av å jobbe sammen med mange hyggelige og kunnskapsrike kollegaer. Spesielt engasjementet og stå-på viljen utpeker seg. Vi gjør ting på vår måte, og er ofte i forkant av utviklingen.
Hva betyr selskapets verdier for deg?
Jobbe sammen er den verdien jeg ønsker å trekke frem. Jeg jobber mye på tvers av avdelinger og fagområder og ser at vi oppnår de beste resultatene ved å bruke hverandres kompetanse i samspill for å nå felles mål. På alle nivåer i selskapet er det kompetanse som er viktig for å holde hjulene i gang.